czwartek, 30 marca 2017

AVON TRUE | Poczwórne cienie do oczu - Au Naturale - RECENZJA

Hej kochani! Z góry Was przepraszam za tą tygodniową przerwę. Niestety miałam ważne sprawy do załatwienia i nie miałam, kiedy usiąść i napisać dla Was żadnego postu. Ale już jestem! Przygotowałam dzisiaj dla Was kolejną recenzję produktu z AVON, tym razem z AVON TRUE! A jest to poczwórna paleta cieni! Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, zapraszam do dalszej części postu! :D


W ofercie AVON znajdziemy wiele odcieni do wyboru: od stonowanych brązów nawet po mocne intensywne kolory. Ja, nieużywająca na co dzień cieni do powiek, zdecydowałam się właśnie na naturalne brązowe kolorki - A Naturale, aby krok po kroku oswajać się z kolorem na powiece.

Jeśli chodzi o same cienie, to jestem z nich bardzo zadowolona. Wystarczy nałożyć niewielką ilość, aby na oku pojawił się intensywny kolorek, taki jak w palecie. Również cienie te są bardzo trwałe. Utrzymują się naprawdę bardzo długo, więc spokojnie możemy chodzić w nich cały dzień!
Warto też podkreślić, że mają ciekawą gładką formułę, która ułatwia aplikację, a to bardzo ważne dla początkujących, takich właśnie jak ja! :)


Dodatkowo chciałabym zwrócić uwagę, że cienie są odpowiednio ponumerowane, tak aby ułatwić wymodelowanie oka. Uważam, że to jest bardzo pomocne i cieszę się, że AVON zamieścił na opakowaniu instrukcję, na podstawie której wiemy jaki cień stosować, w jakie miejsce.

Powiedziałam już trochę o samym produkcie, a teraz przejdę do jego wyglądu: Oczywiście cienie umieszczone są w uroczej, czarnej, eleganckiej puderniczce, w której znajdziemy także lustereczko. Do cieni dołączony jest dwustronny gąbeczkowy pędzelek, o dwóch różnych wielkościach. Sądzę, że to świetny pomysł, ponieważ nie wszyscy, np. ja, mają  pędzle do makijażu oka, a jego brak uniemożliwiłoby wykonanie makijażu.


Jeśli chodzi o samą ofertę AVON, wspominałam już o niej na górze, jednak tu chciałabym dodać, że cienie w paletce są świetnie skomponowane, tak, że ich połączenie stworzy przepiękny makijaż oka. Znajdziemy tu cienie roziskrzone, perłowe jaki i matowe. Ja w swojej paletce mam wszystkie cienie matowe.
Cena takiej paletki waha się od 20 do 27 złotych. Uważam, że jest to całkiem przyzwoita cena, patrząc na świetną jakość produktu. Wiem, że na prawdę dużo osób zachwyca się tymi cieniami, więc i ja dołączam do tego grona!

Podsumowując: Sądzę, że paletka poczwórnych cieni do powiek to strzał w dziesiątkę! Świetnie się sprawdza, jest bardzo trwała i daje piękny efekt na oku. Na pewno z pośród ogromnej oferty AVON, znajdziecie tam kolorki dla siebie. Ja ze swojej strony mogę bardzo Wam polecić ten produkt i zachęcić do zakupu!



Moja ocena:




Czy zdecyduje się na ponowny zakup?
Jak najbardziej!

Uwaga! Teraz w katalogu AVON 5/2017 ważnego do 12 kwietnia, paletki w promocyjnej cenie, bo za 19,99zł. Dlatego jeśli zastanawiasz się nad zakupem, zadzwoń do swojej konsultantki i złóż swoje zamówienie! Taka oferta może się nie powtórzyć. A jeśli nie posiadasz swojej konsultantki, napisz do mnie na maila, coś wymyślimy! :)

I tak dotarliśmy do końca tego postu! Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do wypróbowania tego produktu! Dajcie koniecznie znać czy znacie tą paletkę i co o niej sądzicie! Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga, tak aby nie przegapić żadnego postu. Czekam na Wasze komentarze i do następnego postu! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz