sobota, 4 marca 2017

Cześć i czołem, czyli STOKROTKOWY ŚWIAT

Cześć i czołem! Cieszę się, że mogę Was w tym miejscu przywitać. Aby zachęcić Was do jak najdłuższego pozostania u mnie na stronie, już przychodzę z wyjaśnieniem, co jak i gdzie! Zapraszam!

Początki zawsze są najgorsze, ale trzeba od czegoś zacząć, więc może się przedstawię. Nazywam się Aleksandra, mam 17 lat. Uczę się w I klasie LO o profilu biol-chem. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki, oglądać seriale i pichcić coś w kuchni. No i oczywiście, jak każda kobieta, kupować i testować wszelkiego rodzaju kosmetyki. :)

No i właśnie blog będzie o wszystkim czym się zajmuje, co lubię robić:
  • Na pewno będziecie mogli znaleźć tu recenzje przeróżnych książek. Z tym akurat nie mam kłopotu, bo do niedawna prowadziłam tylko bloga książkowego - PYSZNE BUKI. Niestety wolny czas nie pozwalał mi na czytanie, a później recenzowanie książek, co spowodowało, że posty pojawiały się bardzo sporadycznie.
  • Również pojawiać się będą tu sprawdzone przeze mnie przepisy: od śniadań, przez  dania obiadowe, do deserów. Potrawy będą raczej należeć do tych łatwych, więc jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
  • Natomiast, jeśli chodzi o kosmetyki to jestem w tym całkowicie "zielona", ale właśnie dzięki blogowaniu zamierzam nauczyć się nowych rzeczy i je dokładnie poznać. Dlatego jeśli jesteś początkująca w technikach robienia makijażu lub chcesz poznać moją opinie, Stokrotkowy Świat to miejsce dla Ciebie!
  • Oprócz wymienionych powyżej kategorii, będą się tutaj pojawiać także rozmaite posty, dotyczące mnie, mojego życia i nie tylko. Dlatego już zapraszam na kolejne wpisy, które powinny pojawiać się w każdą środę i piątek!

A tak już kończąc: Dlaczego Stokrotkowy Świat?

Stokrotki to moje ulubione kwiatki. Uwielbiam je za tą delikatność, za to, że są takie malutkie i kruche, ale w połączeniu z większą ilością tworzą piękne wianki: Dlatego mam nadzieje, że tutaj na blogu, staniemy się ( ja i Wy) takim właśnie pięknym, bogatym wiankiem, że każdy z Nas wyniesie stąd coś wartościowego, coś co go umocni!

Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i że dołączycie do grona obserwujących. Czekam na Wasze komentarze, za które już z góry serdecznie dziękuję i do następnego razu! Buziaczki! :*

1 komentarz: